Angrerett og reklamasjon

Angrerett:
Kjøper har full angrerett i 14 dager etter kjøpsloven. Dersom du ønsker å bytte eller returnere varen kan du gjøre dette i 14 dager etter at varene er mottatt dersom varen ikke er brukt og returneres uåpnet i orginalembalasje.


Slik gjør du:
Fraktomkostninger til returforsendelse dekkes av kunden, retur må derfor ikke sendes i postoppkrav. Returforsendelse leveres til vår lageradresse.

Oppgi hvorhen tilgodehavende skal tilbakebetales. Oppgi bankens navn, registreringsnummer, kontonummer og IBAN nummer (det får du opplyst hos banken).

Varene må returneres innen fristen på 14 dager etter at varen er mottatt. Når vi har mottatt varen i samme stand som da den ble sendt, vil tilgodehavende tilbakebetales kjøper på oppgitt kontonummer.


Reklamasjon:
Hvis du skulle få tilsendt en vare med feil eller mangel på må du så fort som mulig kontakte oss på e-post.
Vi vil så erstatte varen med en ny vare. Dersom det ikke er mulig å få erstattet varen vil vi refundere beløp tilsvarende utgifter kjøper har lagt ut for varen.